Terug…

Nou ja, was solank nie hier nie. Langste blog vakansie seker ooit.  Ekt sommer geskrik toe ek sien hoe dinge hier verander het.

Baie dinge het gebeur terwyl ek so stil geraak het.  Van alles  sal ek nog vertel.  Wou maar net kom se ek leef nog.  Hoop die jaar was goed vir julle sover.

Nou gaan ek eers bietjie opvang by Blogdorp…. sien later 😉

Groetetjies

Sonneblom

7 Responses so far »

  1. 1

    Amanda said,

    Uiteindelik.. gedog jy het verdwyn.

  2. 2

    Pikkelik said,

    Welkom terug Sonblom!!!! Goed om jou raak te lees!!! Het amper al moed opgegee!!!

  3. 4

    Dellie said,

    En dis al amper weer ‘n week later, né? Welkom terug jong! Ons het jou gemis!

    Nou toe, vertel? Wat gaan aan in jou lewe?😉

  4. 6

    Huisvrou said,

    Omtrent tyd. Jinne Son, waar was jy?
    Net so nuuskierig ook – Vertel nou jong….


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

