Notas dag 26

 

blue-sea.gif

Hi almal,

Ek gaan nie lang sad storie skryf vandag nie.  Dinge en stresse raak net meer en meer, en ek wil nie meer kla nie.  Ek het eerlik nie die krag vandag nie.

Ek wil asseblief vra vir almal wat hier kom loer, om asb Gabriel se gedigte te lees en ‘n comment te los oor watter gedig julle die meeste van hou.  Sal dit baie waardeer.

 

Thanx, en lekker dag en naweek vir almal

Liefde groete

Sonneblom

2 Responses so far »

  1. 1

    Zee said,

    (((Sonneblommetjie)))

    Sal later by Gabriel se gedigte gaan draai!

  2. 2

    boendoe said,

    Okei, Sonnie, wie is Gabriel? Ek is duidelik baie uit touch uit!
    Hoe gaan dit nou? Nie eens ‘n klein, klein bietjie beter nie?


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

